söndag 17 juli 2011

Nu är garnet slut

Totalt fjorton st hjärtekatter blev det, dock var det bara två katter som faktiskt fick åka till Gbg och det stora projektet. För hjärtekatten blev stort, större än vad man trodde det skulle bli och det har regnat in katter, så det kändes lite som att mina katter kunde komma till andra hem. Till hem med barn som kanske är färdigopererade, eller som inte kommer opereras på ett tag, eller sådana som vi känner - barn som också vill ha en hjärtekatt att krama på. Men nu är alltså garnet slut, eller tja jag har lite tåtar och testar kvar, men vet inte om det räcker till en hel katt. Det lustiga är att jag köpte garn som skulle räcka till fyra katter och det räckte till hela nio!! katter, sedan hade jag en del garn i den magiska kistan i hallen som kunde kompletteras med. Får se om lagret med garn fylls på så småningom, gissar att jag kommer sakna att ha något för händerna på kvällen när vi tittar på film och numer kan jag ju mönstret utantill. Tja vi får väl se...

1 kommentar:

  1. Vi tackar för katten! Harry har den i släptåg överallt och den ska med i sängen varje natt. Nu har även lärt sig att säga katt och det är jätteroligt. Det verkar vara en tålig katt som kommit hit för den får åka karusell och blir pussad på och är med på alla Harrys upptåg!
    Tack fina du!

    SvaraRadera