lördag 22 oktober 2011

Kommentarer i bloggen

Jag har från allra första början egentligen fått kommentarer om att det inte går att kommentera i bloggen, vilket jag tycker är jättetråkigt givetvis. Från början var det inte så konstigt då jag hade att bara registrerade användare skulle få kommentera, då jag av erfarenhet vet att man ska vara lite försiktig med att låta anonyma kommentera. Men då inte alla var registrerade på olika konton mm så tog jag snart bort det men använde istället funktionen att jag ville godkänna kommentarer innan de publicerades. Fast fungerade ändå inte för några, först då jag släppte kommentarerna helt fritt fungerade det, någorlunda...

För vissa kraschar datorn när de ska kommentera i dagsläget och andra får felmeddelanden om att de inte är behöriga att kommentera. PISSETRÅKIGT... Någon som har liknande problem och lyckats lösa det eller har en aning om vad det beror på? Jag har surfat i all FAQ som finns och numer kan man ju även blockera enskilda inlägg för kommentarer men jag ser till att de är öppna??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar