torsdag 30 juni 2011

Röstningshjälp

På kul skickade jag in denna bilden på LillMucklan i mormors trädgård till en tävling på facebook som Solresor arrangerat. Blev väldigt paff när jag vaknade imorse och det visade sig att denna bilden som en av 20 (utav 900 totalt) hade gått vidare till final. Jag förstår inte reglerna helt känner jag men det ligger respengar i potten, både för vinnaren och den som röstar, om jag förstått det rätt det vill säga.

Skulle vara enormt tacksam om ni orkade rösta på min bild. Egentligen är jag inte så förtjust i dessa röstningstävlningar för det är ju den med flest kontakter som vinner, inte den med det bästa bidraget kanske. Inte sagt att jag tycker att mitt är bäst, för det finns några riktigt häftiga bilder. Sedan är det väl även så att vad man gillar är väldigt subjektivt. Fast om jag nu gått vidare så vill jag ju ändå försöka dra in de röster som finns att få - för drömmen finns att få resa. Att se sig om i världen lite, att få komma bort, ladda batterier och ja ni vet allt det där. Givetvis så finns det även en känsla av stolthet att ha blivit utvald och att en prestation blivit "belönad".

Så nu för den som känner att den vill och orkar, snälla rösta.

Tråkigt nog går det inte att länka direkt till bidraget, utan det ska krånglas runt lite innan man kommer till röstningssidan. Länken till sidan:
Sedan måste man klicka på ((Tävla här )) sedan ska det gå att rösta på vilken bild man vill, många underbara bidrag är det med i tävlingen.

Kul ändå att bilden gick vidare tycker jag då detta är en utav mina egna sommarfavoriter, för mig är sommaren just grön, skön och varm. Massor av gräs, nyklippt gräs som luktar solvarmt, att springa ut barfota på morgonen i allt det gröna och att få dagg på fötterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar