fredag 6 maj 2011

Hjärtekatter

Från vänster till höger, Hjördis, Sixten, Gertrud och Gösta.
Jaha då var det nästan bara att sy ihop dem och brodera också, fast enda problemet är väl att det är det moment jag gillar allra minst. Plötsligt kom jag ihåg varför jag inte virkar så mycket amiguramisar. Virka är jättekul men sen ska man ju sy ihop alla delar, nåja det blir nog bra det också.

Sixten
Får återkomma med bilder då de är klara. Sixten skall dock iväg till en av Prinsessans speciella vänner.

Sedan står även Prinsessan och suktar över en katt, en orange katt ska det tydligen vara, lite jobbigt för orange har jag inte hemma. Får se om jag har något i min stora garn-skattkista.

Nå det blev väldigt mycket garn över så det räcker nog till fyra katter till. Om jag ger mig på att virka fler det vill säga, haha om ingen är sugen på att montera och brodera katterna åt mig? Eller om ni kan virka själva så är det bara att klicka på den lilla bilden här på sidan med Hjärtekatten-bilden.

1 kommentar: